10 april

Hej!
är fortfarande hos daniel satt uppdateringen blir lite dålig.
igår så va vi hemma hela dagen, på kvällen satt vi och spelade olika spel på datan, (låter kasnke inte så roande, men det var faktiskt riktigt kul). sen typ vid halv 12 gick vi ut och satte oss på hans altan/balkong och bara pratade och så, det var fett mysigt. vi satt där i typ 2 timmar sen gick vi in och la oss i sängen och tittade på djävulen bär prada, men jag somnade typ direkt så jag han inte se nått. 
idag har vi typ inte gjort någonting, tittat på film och sen när daniel satt vid datan så gick jag ut och solade och tog lite härliga vårbilder, har ingen sladd så jag får lägga in dom bilderna senare. sen tog vi en cykel och cyklade ner till ica och köpte lite saker så snart ska vi göra tacos:) mums!
får se vad vi ska göra ikväll. blir nog lite mys på altanen och sen kanske ut till stenhamra. får se:) sen ska jag i alla fall hem och imorgon får jag gå upp tidigt och sätta på mig ett leénde för då kommer släkten. suck, jag hatar påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0