14 april

Hej!
kom precis hem och nu ska jag sätta mig och läsa veckorevyn och äta mariekex, mums!
snart kommer carro oxh, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men :P
såg Athena och cassandra på bussen idag. det kändes fett konstigt för hon har blivit så sjukt stor, hon va typ 5 sist jag såg henne. ( för er som inte vet det så var athena vårat "extrabarn" när jag typ gick i 3:an. hon hade det lite stökig hemma så hon fick bo hos oss ibland på helger och så, och cassanda är hennes lillasyster)
hade biologiprov idag också och jag hade alla rätt på G delen! fett bra. fast VG/MVG delen rättade hon inte då så jag får väl se om jag kan få mitt efterlängtade VG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0