16 april

Hej
ingen direkt händelserik dag...va i skolan, åkte hem. skulle ha träffat daniel men han skulle på nån teater med skolan satt det gick inte, men vi ska träffas i morgon ist. mysigt :) vi har inte träffats sen i måndags och jag saknar honom fett mkt!
hade värsta hemska drömmen om att jag och daniel hade gjort slut och så hade typ han och carro börjat hålla på och så hade hon frågat mig om det var okej, och så sa jag att det var det fast egentligen var jag jätte svarsjuk och så blev dom tsm och jag va jätteledsen fast jag sa inget. usch, vaknade nästan grinanade. inget härligt sätt att vakna på.
imorgon är det fredag, vilket är mycket skänt för jag är sjukt trött och i mrogon får jag sova hur mycket jag vill och på söndag är det dans igen också, det behöver jag verkligen om jag ska våga gå ut i sommar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0