21 april

Hej!
just nu sitter jag i sassas sängmed henne och tittar på gossip girl.
idag har jag först varit i skolan,sen gick jag och sassa hm till henne, vi åt mellis och sen åkte hon på träning ch jag stannade kvar hos henne och tittade på gossip girl, det är rätt så bra faktiskt. inte så konstigt att jag tycker det eftersom att jag är helt galen i o.c och det är typ lika dant :p haha
efterdet kom hon hem och vi har druckit te och haft mysigt. jag ska sova här inatt eftersom vi har teater i morgon och sen slutar vi, hoppas på att kunna åka in till stan efter och köpa ett linne som jag vill ha och kanske prova lite fler balklänningar.
får se hur det blir, men nu ska jag fortsätta titta på gossip girl och kansk e prata lite  telefon med min älskade pojkvän som jag saknar väldigt mkt:)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0