22 april

Hej! har precis kommit hem från stan, har varit där hela dagen så nu har jag ooont i fötterna.
teatern idag va ganska konstig men helt okej. efter den, typ vid 12 åkte jag och carro in till stan. vi tittade på balklänningar och jag hittade en ny favorit:)
sen köpte jag lite kläder också, fast jag var fett snål eftersom jag sparar pengar till min och carros tågluffning.

min nya favorit:)
så nu står det mellan:

grön 2000 :-               Vit 2000 :-              grön 600 :-           röd 1400 :-

sen tittade jag lite på skolavslutingsklänningar och fastnade lite för den här. kommentera vad ni tkr:)
MQ, 500 kr

sen köpte jag ju också lite nya kläder:

vitt linne - H&M, 98kr
Jeansleggings - bikbok, 149kr

Kommentarer
Postat av: emelie h

tycker fortfarande den vita

2009-04-23 @ 23:42:48
URL: http://emech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0