25 april

Hej!
Gårdagen var faktiskt riktigt mysig. skolan gick ganska fort och sen tog jag, carro, erika och melanie bussen till stan för att köpa sportbh till dansen. Det var riktiskt roligt, precis som förr i tiden.
vi gick in på tai mahal (stavning?) och fick lite hjälp så nu är jag jättesugen på att köpa löshår, och det är ju jättebra och ha till balen också. får se hur jag gör eftersom jag måste spara mina pengar. kommentera vad ni tkr:)
sen så gick vi in på skala också och så skulle jag visa min röda klänning, asså den jag testade va en 36 så den var för stor, jag fick knyta den i nacken. så igår frågade jag om den fanns i 34 men den gick inte att köpa in i 34 så nu kan jag inte ha den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0