7 april

Hej!
nu sitter jag hemma med carro och pilla, vi tittar på bröderna lejonhjärta. haha, så jävla skönt film!
ska berätta lite om dom senaste dagarna som har varit helt underbara pågrund utav det härliga vädret:)
Lördag 4/4:
va på high school musikal som jag sa. sen drog jag och carro till stenhamra, vi åt på pizzan och sen gick vi ner till badet och killarna gjorde en brasa. det var fett mysigt och fett varmt. sen sov daniel hos mig:
carro på pizzan
Daniel på pizzan
Brasan och några människor

Måndag 6/4:
var med daniel, satt ute och solade på hans altan och det var fett skönt, satt liksom bara i bh och uppdragna mjukisar och det var fett varmt. sen kom adam och carro. så åkte jag och carro till Ekerö och köpte godis och glass. sen åkte vi tillbaka till daniel och sen åkte vi stenramra. där gick vi upp till stenbrottet tsm med jim, markus, robin, robin, aksel, danne L, scott och kevin. vi tände en brasa och hade det jättemysigt! sen åkte jag hem med daniel och sov hos honom.
Jim och carro
människor vid brasan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0