-

som ni märket blir det inte så jättemycket uppdatering, men det är för att jag inte ör hemma så mycket eftersom att jag går i skolan och sen försöker jag att umgås med mina vänner så mycket som möjligt.
idag har jag först varit i skolan. slutade halv 4 och va helt slut eftersom att jag hade haft min fösta gympalektion och jag kan säga att det va en jävla skillnad från uppgårds lektioner.
sen åkte jag i alla fall till stan med emelie, miccan, jerry och rikard. tänkte köpa en mjukisdress men fastnade inte riktigt för den så det blev ingen.
men nu måste jag verkligen sova, ska upp kvart över 5 i morgon -.-

här kommer några bilder som jag, emelie och miccan tog igår :)


emelie, jag och miccan


emelie, jag och miccan


emelie, jag och miccan


emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0