-

idag gick skoldagen ganska fort för vi hade ganska roliga lektioner. efter skolan så träffade jag rikard och jerry som väntade på mig i skolan. sen så åkte vi hemmåt och sen kom jerry med den sämsta idén någonsin, att vi skulle ta nockebybanan och se vart vi hamnade, haha. så vi fick oss ett litet äventyr med till slut kom vi till bussen och åkte till stenhamra. där åt jag på pizzan och sen träffade vi lite folk och sen gick jag och rikard hem till rikard för att han skulle äta. efter det stack vi till gårn och där gjorde vi typ ingenting men tiden flöt på i alla fall.
men nu ska jag sova för jag ska upp ganska tidigt i morgon. puss

Kommentarer
Postat av: adam,

haha liiiiiiiiiiiiiiiiv :p palla hänga på gårn, skaffa dig ett liv förfan..

2009-09-01 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0