fixat

så, nu är vårat internet fixat så nu kan jag uppdatera som vanligt. igår va vi som sagt inne på the voice, det var ganska tråkigt och som jag trodde så fick jag panik av att stå inne i folkmassan. dom som va där va: jag, emelie, miccan, robin, siba, jonas och emil och sen träffade vi erika, mathilda och karro där. sen typ vid 9 stack jag, emelie, miccan, siba och robin hem till lillen. och där va det bra roligt! tyvärr blev det inga bilder alls från igårkväll, hade för roligt för att ens tänka tanken på att ta fram kameran. det va i alla fall ett perfekt slut på mitt sommarlov för sorgligt nog så börjar jag skolan i morgon. vill verkligen inte det. menmen det finns inte så mycket att göra.  

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack .. jag va också med igår :O

2009-08-16 @ 17:36:58
Postat av: lotta

sv: haha, juste

2009-08-17 @ 21:39:16
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0