första skoldagen..

...idag var helt okej. vi kom dit och så delades vi upp i 2 klasser. som tur va så fick jag gå med malle och emma. så då känner jag i alla fall några. sen så fick vi en massa papper som vi fick fylla i och sen fick vi äta och gå hem. han inte direkt lära känna någon fast vi pratade med en tjej som hette maria som åt med oss, hon verkade helt okej.
efter skolan så stack jag, emelie och alx ( som går i en skola i samma hus) hem till emelie, där bytte vi om och sen stack vi till stenhamra. där träffade vi jim, jerry, miccan, rigge och robin. sen stack vi hem till rigge och soelade kort och då kom erika och jonas också. hade en fett mysig kväll. vid typ halv 8 satte vi på film och kollade på någon serie som hette "hjälp", bra rolig asså!
sen stack vi till pizzan för att några skulle äta och sen drog jag hem.
i morgon börjar jag redan vid 9 och slutar typ 2 -.- så det blir en hel skoldag i morgon nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0