har väldigt tråkigt..

 

DRÖMKILLEN

Utsidan
1. Ska han ha långt eller kort hår? kort
2. Fixa frillan? ja, eller ha keps.
3. Klä sig snyggt? ja
4. Snobb, punkare eller hiphopare? snobb

5. Lång eller kort? lång
6.Ögonfärg? spelar ingen roll
7. Hårfärg? spelar ingen roll
8. Ska han ha muskler? jaa!!
9. Ha någon piercing? spelar ingen roll, men det är snyggt i ögnbrynet
10. Vad kollar du på först t.ex. ögon, hår osv? ansiktet om jag ser framifrån, rumpan om jag ser bakifrån:)

Insidan
1. Ska han vara blyg eller social?
social
2. Ska han vara romantisk? ja!
3. Ska han vara lätt att prata med? ja
4. Ska han vara rolig? ja :D
5. Ska han vara omtänksam? ja
6. Kontrollfreak? nej
7. Ska han bestämma allt? nej
8. Ska han beskydda dig? ja
9. Ska han kunna lyssna bra? ja
10. Ska han lita på dig? verkligen!

Övrigt
1. Hur stor får åldersskillnaden vara?  bryr mig inte så mkt, men han får inte vara för gammal
2. Pluggis eller inte? nått i mitten
3. Spelnörd? nej verkligen inte!
4. Röka eller snusa? helst inte, men om jag måste välja nått så röka
5. Ska han festa mycket? spelar ingen roll
6. Ska han bry sig om vad sina vänner tycker? nej!
7. Vilket land ska han komma ifrån? sverige
8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten? personlighet, men det är ändå utseendet som man ser först.
9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? ja
10. Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0