igår och i förrgår

har egentligen inte tid att skriva så jag berättar om dagarna i stora drag.
i förrgår kväll va vi hos miccan och tittade på film. det va ganska många där så det var väldigt mysigt. sen sov jag och emelie där.
igår vakande vi upp hos miccan och så bestämde vi oss för att åka till blå lagunen. så vi stack dit med mopparna och kom dit typ vid halv 2. så låg vi där och stekte hela dagen. emil s, emil b, fredrik, mathie och skinnet var där en liten stund också. vi hade i alla fall väldigt mysigt. sen vid typ halv 6 så satte vi oss på mopparna och åkte hemmåt igen. men efter typ 5 min så lägger miccans moppe av och den vägrar att starta. så vi tar våra kedjelås och låser ihop dom och så bärgade jag henne till närmsta bensinmack. där tankade vi mopparna och då startade den igen. sen stack vi hem till miccan och åt mat sen kom emil b, emil s och simon dit och så kollade vi på film. ganska många filmer blev det, jag gick inte och la mig förän vid 6 så jag är ganska trött nu.


emelie, miccan och markus (förrgår)

miccan och emelie

emil, emil, miccan och emelie

emil och miccan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0