internet problem = ingen uppdatering

hej. det blev ingen uppdatering igårkväll för mitt internet funkade inte. så jag får göra det nu ist.
igår va jag i skolan, en väldigt slapp dag. först gjorde vi ett eng-test, sen hade vi lunch och sen en halvtimmes lektion och sen slutade vi:)  fast jag va ändå tvungen att sitta kvar i skolan i 2 tim för att vänta på emelie. men det va ganska kul för det va några från min klass som satt kvar också.
sen när emelie slutade stck vi till hennes pappa och hämtade pengar och sen hem till henne och åt och sen till stenhamra, en ganska händelselös kväll men ändå ganska rolig:)


remonda och filip från min klass


fredrik och peppe


robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0