jag är inte bra på att komma på rubriker

idag har dagen gått jävligt långsamt och jag vet inte varför, den har inte varit speciellt tråkig men ändå så gick det så långsamt. skolan flöt på, inga speciellt jobbiga lektioner och på rasterna körde typ alla kronan. fast va bara med en gång för jag klarar inte av smärta. haha
efter skolan åkte jag och emelie hem till henne och hon lämnde lite saker och sen åkte vi till stenhamra där vi träffade några. efter et tag gick jag, emelie, miccan, alx och maruks ner till badet och där låg det ett kubbspel, satt det satte vi igång o spela. ra kul va det, fast vi förlorade alla 3 gånger.
i morgon ska jag upp sådär äckligt tidigt igen -.- och jag får inte komma försent för vi ska ta foto till våra små brickor som vi måste ha för att komma in i skolan. usch vad jag hatar såna saker. men men.
godnatt


hampus och elin


elin, filip, iris och ?benne?


emelie och miccan


miccan och emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0