pride och hos robin

gårdagen var riktigt rolig. först åkte ju jag, alexandra, emelie, miccan, emil, simon och joakim in till pridefestivalen och kollade. det va fett roligt att se.
sen åkte jag, miccan, emelie, simon och jocke hem till emelie och åt och så och sen åkte vi - simon till robin.
där satt vi mest och bara snackade men vi hade riktigt roligt i alla fall:)
sen senare på kvällen gick vi ner till stan och va lite där och sen åkte jag, miccan, markus, hannah och jocke hem med nattbussen och sen sov jag hos alexandra.


joakim, simon, miccan och emil

emelie, emil, miccan, joakim och simon

pride

pride

pride

pride

joakim, miccan, jerry och hannah

joakim och miccan

jim, robin och markus

robin, jag, markus och miccan

robin, jag, markus och miccan

emelie och miccan

joakim, markus, robin, jim och hannah

miccan

jag och miccan

Kommentarer
Postat av: miccan

fanns det inga fler bilder :o

2009-08-03 @ 00:44:40
Postat av: lotta

sv: haha, jo men jag orkade inte lägga in alla :P gör det senare:)

2009-08-03 @ 01:22:46
URL: http://lottag.blogg.se/
Postat av: miccan

okej bra :)

2009-08-04 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0