2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja, fast det är privat
2. Höll du några av dina nyårslöften? - hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - nja, han stod mig inte dirakt nära men jag kände honom 
5. Vilka länder besökte du? - polen
6. Något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - inte vad jag kommer på 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - oj, många...
8. Din största framgång 2009? - typ ingenting
9. Största misstaget? - gjorde många misstag det här året... 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ah, va sjuk för första gången på 5 år
11. Bästa köpet? - hm, har ingen aning faktiskt
12. Vad spenderade du mest pengar på? - mat, haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - hm, den som spelades på balen, vet inte vad den heter :P 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag vet inte
16. Vad önskar du att du gjort mer? - tänkt innan jag gjorde nått..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - göra saker utan att tänka mig för
18. Hur tillbringade du julen? - hos kusinerna med mammas sida 
19. Var du kär i år? - ja, två gånger
20. Favoritprogram på TV - grey's anatomy
21. Bästa boken du läste i år? - Jag läser inte böcker :P
22. Största musikaliska upptäckten? - öh, ingen aning 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - pengar tror jag, det va så länge sen :P
25. Något du önskade dig men inte fick? - vet inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - förlovade mig, bowlade och festade med vännerna. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - det vet jag inte :P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - fan vet jag..
29. Vad fick dig att må bra? - alla vännerna (+pojkvännerna) och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - oj, jag vet faktiskt inte
31. Vem saknade du? - många 
32. Den bästa nya personen du träffade? - oj, jag träffade ingen direkt ny.. utan upptäckte folk som redan fanns i min omgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0