2012

hej allihopa. idag har jag faktiskt varit på bio med miccan, robin r, robin e, jim, rikard, lillen, amer, anton, markus, jonas och patrick. vi såg 2012 och helvete vilken bra film. den MÅSTE ses, det kan jag lova! jag brukar inte alls gilla såna fimer, men den här var ruskigt bra! tyvärr är den väldigt lång, 2 tim och 40 min, men den är så bra satt det märks knappt att den är så lång och sen är den ganska dyr också men jag lovar att det är värt det. det tyckte i alla fall jag :)

juste, efter bion så sprang jag och miccan till donken för att gå på toa och gissa vilka som sitter där..?
kissie och amir. hahaha, shit va dom är fula asså, och det är helt sjukt va hon ser anorlunda ut i verkligheten. inte alls lika smal och inte alls fin hy! hon måste ju spendera halva sitt liv på att fixa om bilderna som hon lägger ut på bloggen.
aja, nu ska jag sova. godnatt<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0