avslutning

igår hade vi julavslutning i skolan. först fikade vi med klassen och fick didaktusvantar och sen så fick vi titta på musikgruppens uppvisning. eftersom att alla bussar till och från ekerö var inställda så åkte jag och emelie in till stan och tittade runt lite och sen satte vi oss på tacoba och åt och sen kom mårten och eskil dit. sen satt vi där och umgicks i några timmar och sen åkte emelie och eskil hem till honom och jag och mårten hem till honom. där gjorde vi inget speciellt och sen stack jag och emelie hem till henne och sov där. 

idag har jag inte gjort nått speciellt. ska snart åka och fixa naglarna och sen ska jag vidare till patrick, har egentligen ingen lust men jag har inte träffat dom människorna på ett tag så jag åker dit i alla fall. 

 
linda och elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0