julafton

hejsan bloggen, nu är jag helt slut efter tonvis med god julmat och 3 ½ timmes julklappsöppning. ändå så fick jag inte så mycket julklappar men eftersom att ja typ inte önskade mig nått så kan man ju inte förvänta sig så mkt, sen fr jag ju mer i morgon när jag ska fira med pappas sida också :) och ist för att vara tråkig och berätta vad jag har fått så tänkte jag visa er ist :)


grymt skön mysdress från Ginatricot


lite smink och hudgrejer


alla fick på skämt en liten kylskåpsmagnet som skulle "beskriva" en själv, men min var inte så personlig


skitsköna tofflor


första säsongen av grey's anatomy


smycken: ett halsband, örhängen och ett armband


kläder: ett långt linne, benvärmare, en kofta och leggings


en extern hårddisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0