min helg

hejsan, förlåt för att ja har varit dålig på att uppdatera men jag ha varit upptagen som ni kommer att märka eftersom att jag tänkte berätta om min helg och även bjuda på lite bilder :)

Fredag: va först hos patrick och sen drog jag, miccan, robin, scott och ofelia till gårn och tittade lite på idol-finalen. sen drog vi ut och åkte med scotts bil. riktigt trevligt även fast vi inte gjorde någonting. sen drog vi hem till patrick igen och då hade dom som var där börjat flytta ner hans saker till källaren och sen sov vi (jag, miccan, jonas, robin och patrick) där:)

Lördag: var först en stund hos patrick och sen åkte jag till ekerö där jag mötte upp mamma och sen åkte jag till vällingby med henne och moster för att kolla julklappar. när jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning och sen drog jag, emelie, miccan, pilla, viktor och anton på fest i skarpnäck. där träffade vi kevin, sebbe, mårten och några till. hade en riktigt trevlig kväll! vid typ halv ett så drog vi hemåt och jag och miccan åkte till patrick och sov där med han och robin.

söndag: vaknade upp hos patrick och va där ett tag. sen åkte jag och miccan hem till mig och hämtade lite saker och sen åkte vi hem till henne och hämtade lite saker och sen åkte vi tillbaka til patrick där vi tittade på film och sen sov vi där:)

Måndag: idag va jag i skolan för första gången på 5 veckor typ och det va en väldigt onödig dag. efter skolan åkte jah med malle och dom till bromma och satt och väntade där i typ en timme och sen åkte jag tillbaka till skolan och sen hem till mårten. där tittade vi på en sjukt konstig film och sen drog jag till bromma där mamma hämtade mig :)

bilder från lördagen:



emelie och jag


miccan, sofia och sebbe


nån, pilla, kevin, sofia, nån, miccan och mårten


miccan, mårten och jag


miccan, kevin och viktor


mårten och miccan


mårten, miccan och sebbe

lägger upp fler bilder sen för jag håller på att somna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0