Skolan

Hej. Sitter i skolan och väntar på att jag ska börja, vilket jag gör halv 10 -.- jag sov hos mårten inatt och han började lite tidigare än mig. Igår efter skolan så gick jag och emelie först till liljeholms torget för att vänta på eskil. Sen gick vi till skolan där vi satte och och väntade på jerry och mårten. Sen drog jag och mårten hem till honom och tittade på Chao bella, grymt bra film! Sen tittade vi lite på nån annan film också, tror att den hette jakten på lycka eller nått. Sen stack vi till Hötorget och träffade emelie och eskil. Sen åkte vi hem och då somnade jag typ direkt:p idag har vi temadag i skolan satt jag slutar halv 5! Bra jobbigt. Efter vet jag inte vad som händer men jag tror att jag åker hem och gör klart den sista uppgiften. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0