en hälsning från halmstad

hejsan alla där hemma. nu har jag äntligen fått tag på en dator satt jag kan ge en lite uppdatering.
dom här senste dagarna som vi haar varit här nere har vi:

  • varit inne i stan och köpt en massa nya kläder, jag har köpt: 2 par shorts och 2 t-shirts.
  • badat i havet i enormt stora vågor
  • träffat två killar, henke och joel :)
  • både cyklat och gått till tylösand satt vi har fått mycket mortion.
  • varit på äventyrsland, riktigt kul även fast det egentligen är för lite mindre barn.

vi har haft det riktigt roligt och i morgon åker vi till nästa ställe: Göteborg.
det ska bli väldigt roligt att träffa carros kompisar :)

sen ska jag även ta och passa på att gratta min bästa vän som fyller 16 år idag :)
GRATTIS EMLAN :)<3

vi saknar er alla, men vi ses snart:) puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0