halmstad, dag 2

hejsan alla glada. idag har jag varit i stan med min mor och min syster. jag hittade en jätteskön svart tjocktröja och ett par trosor. som vanligt så köpte vi också mjukglass som vi alltdi gör när vi är i stan här nere. sen när vi kom hem så sprang jag och syrran ner till standen och badade i ganska så stora vågor, dock inte lika stora som dom jag och carro badade i. sen hoppade vi lite studsmatta och tog lite roliga bilder. nu på kvällen har vi haft gäster, jag tror att det är några utav min mormors syskon. vi åt middag, inte så jätteroligt men väldigt gott:)


jag i havet


jag i havet


jag på studsmattan


jag på studsmattan


syrran på studsmattan


min nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0