halmstad, dag 3

hej alla där hemma, hoppas att ni har det bra. jag har det helt okej, lite långtråkigt bara nu när det inte är sol.
idag har vi bara slappat, mormor, morfar och gästerna är och spelar golf satt det är bara jag, mamma och syrran hemma. vi bestämde oss för att titta på film och gick över till ica och hyrde en. det blev systrar i jeans 2, andra sommaren. det var riktigt bra faktiskt! jag tyckte att ettan var superbra men tvåan var ännu bättre. jag hoppas att dom gör filmer av dom sista 2 böckerna också:)
ikväll vet jag inte vad som händer men det blir väl att sitta inne vid tv:n eller nått som vanligt. och i morgon så hoppas jag verkligen på sol annars så vill jag inte vara kvar här.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0