halmstad, dag 4

hej, har typ precis kommit hem från ullared, eller gekås som det heter egentligen. för er som inte vet det så är det en sjukt stor butik, ( dom har till och med orienteringskartor över affären för att folk ska hitta lättre) , med allt möjligt i och det är väldigt billigt. man brkar hitta väldigt mycket saker men den här gången shoppade jag bara för 50 kr. haha
köpte 2 par trosor och en ögonbrynskniv. ikväll funderar jag på att gå och lägga mig tidigt. sova ut eftersom jag vaknade inatt och kunde inte somna om på ett bra tag. kanske ska titta på den andra komedin som jag köpte igår. waking up in reno. nån som har sett den? :)
































i morgon åker syrran hem också, så jag vet inte vad jag ska hitta på då..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vaknade möjligen inte av ett bus-samtal?

2009-07-23 @ 21:58:20
URL: http://emech.blogg.se/
Postat av: lotta

sv: jo mycket möjligt, haha va det ni eller?

2009-07-24 @ 11:59:06
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0