hos alex

godkväll. nu sitter jag och alexandra i andreas stuga och ska titta på vänner.  idag har vi inte gjort så mycket. igår skulle vi ha sovit hos alex, men klockabn två så ringde amer och så gick vi till dom och sov där ist. det var fett mysigt. men vi åkte hem när vi vaknde och så fortsatte och att sova. sen har vi tittat på film och sen va vi med simon, andreas och rikard. vi stack ner till badet och kollade när dom badade och sen gick vi hem igen. i morgon vet jag inte vad som händer men jag ska försöka hitta på nått satt jag träffar lite folk för jag och carro åker på fredag och sen när vi kommer hem så är jag hemma en dag och sen sticker jag till halmstad med mamma och syrran i en eller två veckor så jag kommer typ tillbaka i augusi, så det är bäst att träffa alla nu:)
har lite filmer från idag men jag lägger in dom när jag kommer ham ist. puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: vi snackade om min mensvärk.. skulle egentligen börjat käka cerazette men ska vänta med det och först prova ett par värktabletter.

2009-07-07 @ 16:41:36
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0