ingen rubrik

godmorgon allihopa. nu har jag äntligen fått sova ut lite. igår efter att jag hade varit hemma och packat upp och lite sånt så drog jag till carro och skulle ha grillkväll där. dom som va där va: jag, carro, jerry, rikard, hannah, miccan och ludde. vi hade väldigt mysigt. vi grillade och satt ute på hennes altan och lyssnade på musik och bara tog det lungt. sen badade vi badkar och sen stack vi till stenhamra. där va vi ute en liten stund och sen drog vi till lillen. där var det ganska tråkigt. tycker jag i alla fall. alla adnra hade nog roligt, men jag hade som sagt ganska tråkigt. åkte hem vid typ halv 12.
idag ska jag packa, eftersom att jag åker i morgon igen. sen ska jag till carro en snabbis och hämta lite saker och sen ska jag väl försöka att hinna åka ut och träffa lite människor. :)
bilder kommer senare idag, ska bara hämta carros kamera så att ni kan få alla bilder på samma gång. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0