mysig kväll

ikväll har jag haft det riktigt mysigt. simon kom hit och vi satte på skräckfilmen som jag köpte. den va fan läskig! vågar knappt sova nu, haha.
sen tittade vi lite på saw 2 och sen lite på lejonkungen. och nu sitter jag här och käkar popcorn och ska kolla klart på den.

sen ska jag säga att jag är väldigt medveten om att min blogg har blirvit väldigt tråkigt. men det är inte så lätt o veta hur jag ska göra den bättre om ni inte berättar vad ni vill att jag ska skriva om. så det vore jättebra om ni kommenterade och ger mig lite tips:)


en skit söt bild på simp :)  ( eftersom pilla sa att hon ville ha flera bilder)

Kommentarer
Postat av: robin

som jag sa varenda jävels blogg är skit dåliga nuförtiden din , erikas , emelies , tagga till flickor

2009-07-29 @ 03:45:00
Postat av: lotta

ge mig tips på vad jag ska göra för att den ska bli bättre då :)

2009-07-29 @ 11:37:13
URL: http://lottag.blogg.se/
Postat av: pilla

haha jag ba "vafan?! jag vill inte ha bilder på simon" .. men nu fattar jag :P bra lotta! :D

2009-07-29 @ 12:44:41
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0