sista dagen

ja, nu är det bara en dag kvar. i morgon klockan 6 på morgonen börjar min och carros "tågluffning". fast jag vet inte om man kan kalla det så längre. det blev ju inte precis som vi hade planerat, haha. men det ska bli kul i alla fall.
just nu håller jag på och packar och som vanligt så får jag knappt plats med allt eftersom jag alltid ska packa så mycket och vi ska ju ha en sån där stor ryggsäck eftersom vi ska åka runt, så jag kommer att se ut som en jävla packåsna.

jag hittade carros kamera i en väska när jag plockade lite i mitt rum och där fanns det en massa bilder som jag inte hade sett. ska lägga upp några här snart. det är från midsommar, kvällen hos amer och en kväll i stenhamra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0