toppen humör

hejsan svejsan. jag vet inte varför men just nu är jag på toppenhumör. och det har jag varit sen jag kom hem. jag mår fan riktigt bra nu. jag har nog inte mått såhär bra på länge och jag har inga problem för en gångs skull :)
igår hade jag en riktigt trevlig dag, först satt jag hemma och hade allmänt tråkigt. sen åkte jag till stan med daniel och aksel. det var trevligt att umgås lite med dom, det har jag inte gjort på ett bra tag. sen åkte vi till stenhamra. där vi träffade mina tjejer. vi satt på pizzan ett tag och sen gick vi ner till adam och satt där med alx och adams lillesyrra. det var fett mysigt. sen gick vi ut igen och då gick jag och träffade simon och så var jag med han och hans kompisar hela kvällen, det var fett roligt. sköna grabbar asså! :)

jag var faktiskt duktig att ta bilder under kvällen men tyvärr så såg jag nu att dom är skitsuddiga, vilket jag förstår eftersom att dom är tagna med min mobil, men jag tänkte lägga ut några i alla fall.


aksel och daniel


ida ( adams syrra), alx, miccan, carro, hannah och emelie


robin, calle och ragnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0