vad varje kille bör veta

satt och kollade igenom några bloggar och så hittade jag den här listan på claras blogg ( typnaken.blogg.se) och den stämmer fan ganska bra. så killar, ta åt er:)


vad varje kille bör veta:

- tjejer uppskattar telefonsamtal/sms.
- tjejer blir glada när du lägger märke till att de har nya kläder.
- tjejer har humörsvängningar ibland, hon menar inte att bli sur på dig.
- när du uppfattar en tjej som stel emot dig, då har det hänt något.
- tjejer vill höra att de ser bra ut , även fast de kanske inte tycker det själva.
- skriker en tjej på dig har du gjort något som gjort henne väldigt ledsen/arg.
- när en tjej säger "jag älskar dig" vill hon höra : " jag älskar dig också" inte "detsamma".
- tjejer kan reta upp sig på väldiga småsaker, men ta det inte
  för seriöst, men kolla vad som retat henne.
- skiter du i att höra av dig på ett par dagar, kommer hon garanterat att må dåligt.
- vänd aldrig bort huvudet från hennes pussar, det sårar henne.
- tycker du om henne påminner du henne om det ofta.
- påminn henne om att hon är vacker i dina ögon.
- tjejer uppskattar datum, glöm inte hennes födelsedag eller när ni blev tillsammans för det sårar henne


Kommentarer
Postat av: OTTO

jag ifyller allt! Vilken man jag är :)

2009-07-29 @ 03:54:38
Postat av: Anonym

är du och simon tillsammans?

2009-07-29 @ 10:34:17
Postat av: lotta

nej det är vi inte.

2009-07-29 @ 11:34:54
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0