2 juli

idag var det inte riktigt lika fint väder men det stoppade inte oss, vi har legat på stranden hela dagen i alla fall och jag har faktiskt fått ganska mycket färg på ryggen:)
sen stack vi upp och käka och sen tillbaka ner till badet, då tog jag och sov en liten stund och det var faktiskt riktigt skönt! sen så började vi stoppa pinnar i näsan för att få näsorgasm, haha det är så jävla roligt och man blev jävligt snorig, det kan jag lova!
sen så stack vi hem till lillen och badade pool, det är så jävla mysigt att vara där på kvällarna, synd att vi måste gå så tidigt.
har kommer lite bilder från dom senaste dagarna:





är det någon som vet hur man vrider på videos så kan den gärna säga till :)
( det kommer en till video, ska bara ladda upp den)

Kommentarer
Postat av: clara

HAHAHA ! asså det ser ju för jävla sjukt ut när varenda person sitter skit koncentrerat och rör runt med ett grässtrå i näsan! Haha, jag dör. <3

2009-07-07 @ 15:41:01
URL: http://typnaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0