ingen rubrik

hej. komprecis hem från lillen och det ser ut som att jag har knarkat. vi badade pool och ingen verkade bry sig om att jag är överkänslig mot klor satt nu är jag helt röd i ögonen. suck, kliar gör det också.
iaf. idag åkte jag ganska tidigt till stenhamra, typ halv tolv. sen har jag legat där och solat och badat hela dagen. jag fick testa nån olja av miccan så jag här bränt mig lite på sidan av ansiktet. men det är säkert borta i morgon. sen stack jag hem och käkade och sen tillbaka till stenhamra. sen har vi varit hos lillen och badat i hans pool och det va fett varmt i den. ungefär 28-29 grader. :)
i morgon ska jag till stenhamra ännu tidigare så nu ska jag snart sova, ska bara titta lite på titanic. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0