Lördagen den 6 juni

idag är det lördag och det betyder att.. jag åker till polen idag!! :D
igår kunde jag inte somna och i morse vaknade jag 1½ timme innan jag skulle gå upp. haha, är inte så nervös än men det kommer väl. Jag har ju fan inte flygit på 5 år:P

Jag kommer att ha med mig datorn så om inte internet krånglar där nere så kommer jag att uppdatera bloggen varje dag och ibland vara inne på msn.

Min telefon kommer troligtvis att vara på flygplansläge hela tiden för jag vill inte att det ska dras massa pengar och man vet ju aldrig när man är utomlands.

men nu ska jag packa klart det sista och umgås lite med daniel. kanske skriver ett till inlägg innan vi åker annars så hörs vi igen ikväll och då är jag i polen :)<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0