onsdag

idag har jag och carro jobbat i 10 timmar! fast det har varit sjukt lungt. det ända som va jobbigt va att klippa gräsmattan, men det var ändå ganska roligt. först tittade vi på mio min mio och då somnade jag. sen gick vi ut och plockade smultron.
sen kom vi hem och åt pannkakaor på en filt ute i solen. sen så klippte jag gräsmattan medans carro hoppade studsmatta med barnen. efter det så tittade vi på en film till och sen låg vi bara i hängmattorna och chillade och vi ska få ungefär 630 kr för den dag, pengar för ingenting liksom.

nu sitter jag och väntar på daniel, han kommer snart och då ska vi titta på film och bara ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: okej, är ni barnvakt? :)

2009-06-18 @ 22:03:47
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0