polen, dag 2

godmorgon, nu har jag och carro typ precis fixat klart oss och ska snart gå ner och äta.
 igårkväll va det en ganska mysg kväll, man gick lite mellan rummen men det var mest att det ver folk som kom in hit. sennär klockan började närna sig halv 2 så började det bli ganska tråkigt och vi satte på oss sovkläder. men vi fick fan inte sova, för det knackade fan hela tiden.
och vi fiick inte en direkt trevlig väckning. haha, vaknar kl 6 av att det är någon jävel som står och baknar på dörren men ingen orkar gå och öppna så han står där och bankar i typ 5 min. tillslut går jag upp och då står amer och stenen där och dom sliter iväg mig och kastar in mig i ett annat rum. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0