polen, dag 3

nu är klockan snart 2 och jag och carro ska börja packa ihop lite saker så att man slipper göra det i morgon.
idag har vi varit en nån saltgruva, det var fett tråkigt. gick sjukt långt och jag fick väldigt ont i fötterna. sen åkte vi till stan och där köpte jag ett par trosor. va inte på humör för att leta efter något.
sen åkte vi till hotellet och så har vi suttit ute i "stora rummet" och umgåtts med en massa männiksor. efter ett tag vart det lite långtråkigt så nu sitter vi här ist.
jag vet inte hur länge vi kommer sitta uppe men det blir nog ett tag till eftersom jag inte är speciellt trött än.
pallar inte lägga upp bilder, så bilder på dom sista dagarna kommer när jag är hemma.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0