polen, dag 4

idag är det dags att åka hem, och det suger! jag vill stanna här längre fast ändå så vill jag hem och träffa alla och sova i min säng. haha
vi satt inte uppe hela natten, i alla fall inte jag för alla blev så tråkiga och dryga så jag gick in och la mig även fast jag inte var trött. sen vaknade jag av att det satt massa människor i mitt rum och var skitdryga. men jag somnade om ganska fort. det blev bara typ 3 tim den här natten också så när jag kommer hem så ska jag sova sjukt mycket för i morgon är det ju faktiskt bal.
idag innan vi åker till flygplatsen så ska vi till ett köpcentrum, hoppas att jag inte hittar något för mina väskor är typ proppfulla. haha

Kommentarer
Postat av: linnéa - music productions

frågestund i bloggen :) Det är bara att fråga på :)

2009-06-09 @ 15:46:16
URL: http://linneahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0