sommarlov

som sagt så har jag ju sommarlov nu, det var lite sorgligt att det var min sista dag i uppgård igår. hoppas att jag kan hålla kontakten med alla. efter skolavslutningen åkte jag, pilla, simon och padde upp till grillen och satt där, sen kom erika och hannah också. det var fett mysigt. sen åkte jag och pille hem till mig och bytte om och lite sånt, sen åkte vi till ekerö och träffade jonas och andreas. sen åkte vi till stenhamra och så träffade vi massa människor. vi gick upp till spåret och några hade med sig ett elverk satt vi satte på hög musik och det bara vällde in folk hela tiden. kvällen började bra och var rolig ändå till slutet då det vart lite strul. men det slutade med att jag och daniel tog 12 bussen hem och sov.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0