sommarlov

så, nu ligger jag hemma i min egna sköna säng och det har jag inte gjort på länge. jag har sovit borta i en vecka och bara varit hemma 3 gånger och då bara någon timmer varje dag. haha
men jag har haft ett sjukt härligt sommarlov hitils. här får ni en snabb tillbakablick:

torsdag: jobbade på förmiddagen och sen åkte jag och carro hem till mig och fixade oss. sen åkte vi till amer och grillade, sjöng sing star och lite annat :) dom som va där va: jag, carro, miccan, emelie, anton, siba, kevin och amer. det var en sjukt mysig kväll! sen sov alla där.

Fredag: vaknade upp hos amer, åkte hem med emelie till mig och duschade lite snabbt och bytte kläder. sen åkte vi till hembyggsgårn och träffade emelies pappa. sen åkte vi till jerry, vi skulle ha ätit midsommarmat men vi orkade inte vänta på dom andra. sen stack vi till stenhamra och va en liten stund hos amer med en massa och sen stack vi till sofie. hos sofie var det ganska kul. fast det blev lite stökigt på slutet, sen gick jag, kevin och amer hem till amer och sov där.

Lördag: vaknade upp hos amer, gick ut och träffade lute människor. sen åkte jag och sassa hem till henne och duschade och lite sånt. sen åkte vi ut med jerrys båt till nån grillplats och satt där. sen åkte dom vattenskidor. sen åkte vi tillbaka till stenhamra och va ute hela kvällen och sen sov jag hos sassa.  

Söndag: vaknade upp hos sassa och stack ut ganska fort. va ute till typ 5 då vi gick hem till henne och duschade och åt och sen gick vi till jocke. emil va där också. vi tittade på i taket lyser stjärnorna och lejonkungen 2. sen sov vi där.
 
Måndag: åkte från jocke med 10 över 8 bussen, stack hem och bytte kläder och sen till carros granne där vi jobbar. så jobbade vi hela dagen. sen stack vi hem till mig och duschade och sen ut till stenhamra. va ute typ hela kvällen och sen sov jag och carro hos sassa.

Tisdag: va med carro och sassa, vi va ute i stenhamra typ hela dagen. sen åt vi och hannah på nästgården ( restaurangen i stenhamra). det va fett gott och väldigt mysigt:). sen så va vi ute hela kvällen och sen sov jag, sassa, amer och halid(amers kusin) hos sassa. vi tittade på en urdålig skräckfilm. sen gick vi ut och träffade anton, lillen och fredde och sen gick vi hem och sov.

Onsdag(idag): vaknade upp hos sassa, amer och halid stack typ direkt. jag och sassa bytte och till badkläder och sen stck vi ut til l stenhamra. låg och solade och badade hela dagen med massa människor. åkte vattenscooter (stavning?) för första gången i mitt liv och det var skitkul! sen åkte jag hem och åt och duschade och sen åkte jag till rikard. där va erika, carro, rikard, jerry, hannah och sassa. vi spelade klädpoker och sen spelade jag, carro, jerry och rigge nakenbasket i poolen, det va skitroligt. haha
sen gick vi ut i stenhamra ett tag och sen åkte jag hem.

och nu ligger jag här :) har inte tagit så många bilder men några har det blivit i alla fall.

Kommentarer
Postat av: peo

näckade erika? hahah inte likt henne

2009-06-26 @ 22:15:28
Postat av: lotta

sv: haha nej, hon va bara toppless.

2009-06-28 @ 17:09:25
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0