Vollyboll

Idag har det varit en riktigt händelserik dag. först så hade vi några onödiga lektioner, sen så hade vi vollybollturnerning.
Först mötte vi 9:1,2 och vann, sen mötte vi 9:7, 8 och vann :D så vi kom först av alla nior! sen mötte vi lärarna och mot slutet ledde vi men sen så vann dom i alla fall med 24-26. haha, men det var sjukt roligt att spela.
sen när det var slut så gick vi till bussen och då fick vi reda på att det inte skulle komma några bussar för att ekeröbron var trasig. så jag och carro började gå. när vi nästan hade kommit till svartsjörakan så stannade en bil som visade sig vara min granne och så fick vi skjuts. men det var fullt i bilen så vi fick sitta i bakluckan i hundburen. haha men det var mjukt och skönt satt det gjorde inget.
ikväll vet jag inte vad som händer men jag ska nog ut i alla fall eftersom jag sticker till polen i morgon!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0