18 mars

Hej!
idag har det varit en riktigt skön dag. jag vaknade upp och tog en varm, lång dusch. Sen åkte jag till skolan och hade matte, lång lektion med det gick fort för jag och robin satt och löste roliga uppgifter. sen hade vi bild och jag vart nästan klart med min bild. så nu ska jag bara skriva klart min redovisning, rita en till bild och sen klara av att redovisa så kanske jag får mitt efterlängtade VG :)
sen slutade jag för jag hade kompledigt på AL. satt jag tog bussen hem och så hoppade carro på vid sig :) det var riktigt skönt att få träffa henne, för jag har verkligen saknat henne. vi gick till konsum och köpte glass, stannade en stund hos erika och snackade med henne. Sen bakade vi äppelkaka och sen tittade vi på film.
hade tänka att vara ute ett tag idag men jag orkade inte. tänkte stanna hemma och titta på grey's anatomy men jag vet inte om jag orkar vara vaken så länge. haha
men nu ska jag fortsätta titta på filmen som jag tittar på, The holiday. och för er som inte har sett det och gillar kärleksfilmer så är det ett måste!! en sjuukt bra film.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0