19 mars

Hej!
ska snart gå och lägga mig men först ska jag bara skriva ett litet, snabbt inlägg.
idag har jag först vart i skolan, en helt okej dag. På lunchen så gick jag, carro och malle in i biblioteket och skulle spela fia med knuff men sen började vi kopiera våra ansikten i kopieringsmaskinen. sjukt roligt! bilderna ligger kvar i skåpet, men kan nog lägga upp några bilder i morgon.
sen åkte jag hem och började med mitt hemkunskaps arbete, gick skitbra tills jag.. eller mamma, kom på att det inte var bra och allt fick inte plats satt det var bara att börja om.
tittade på Lyxfällan idag också, för min systers gamla pojkvän micke var med där, det var ganska kul att se honom faktiskt. någon annan som såg det?
men nu ska jag sova, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: pillaplutt

ja jag såg lyxfällan! :D mitt hus var ju med! ;D

haha det är skitkul att kopiera ansikten xD

2009-03-22 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0