22 mars

Hej igen!
kom precis in från en prommis med hunden, det snöade satt det va inte så mysigt. jag som trodde att det skulle bli vår nu, men nej..tydligen inte.
tittade på lite gamla bilder där jag var brunett och började fundera om jag kasnke skulle färga håret brunt. fast ändå så vill jag ju vara blond till sommaren, men om jag färgar brunt så slipper jag min jobbiga utväxt som kommer komma fram snart igen. så nu frågar jag er.. ( om det är några som läser).. ska jag färga brunt eller ska jag fortsätta vara blond till efter sommaren?
jag la inte in några före och efterbilder eftersom det inte vart så stor skillnad men kanske gör det senare om någon vill se<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du passar bättre i blond :)

2009-03-29 @ 16:45:54
Postat av: Lillknoddan

Som jag alltid sagt.. BRUNT! :D

2009-04-14 @ 20:21:17
URL: http://lillknoddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0