22 mars

Hej!
sorry för den dåliga uppdateringen men jag har varit hos daniel hela helgen och har varken orkat eller haft tid, även fast vi typ inte har gjort någonting.
som jag sa så åkte jag och klippte mig i fredags, ville färga, men frisören tkt att det skulle bli bättre med slingor och det tyckte jag med tills jag senare på kvällen satte upp håret som jag brukar och mitt hår var helt randigt.
men vart ändå ganska nöjd, och ska tillbaka dit om några veckor för jag måste klippa bort mer för mitt hår är jätteslitet.
efter besöket hos frisören så åkte jag och carro till daniel. där åt vi middag och sen åkta vi till stenhamra. där hände det inget speciellt. på lördagen låg jag och daniel i sängen typ hela dagen. sen hämtade mamma mig och vi åkte och firade min kusin, grattis Sara.
sen åkte jag tillbaka dit. åt middag och sen åkte vi till stenhamra. där var det gasnka tråkigt satt vi tog 20 i 11:an  hem.
sen idag har vi legat i sängen typ hela dagen och sen åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här. ska snart städa mitt rum lite snabbt och sen ska jag lägga mig och titta på the notebook. jag verkligen ÄLSKAR den filmen, för er som inte har sett den så är det oxå verkligen ett måste!
(klicka för att se den större)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bild på håret! :)

2009-03-22 @ 19:04:06
URL: http://emech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0