29 mars

Hej!
igår åkte jag till stenhamra på kvällen, var där med markus och några till och sen kom daniel också. sen var klockan halv 9 och det var dags för earth hour. dom hade tänt en massa ljus och det var helt okej, det blev lite tråkigt i slutet, men timmen gick ganska fort. var det någon annan som släkte ner?
sen tog jag och daniel 20 i 11 hem och somnade direkt, vaknde typ halv 10 och var tvungen att gå ut med hunden eftersom mamma inte är hemma, och idag vart det bara en liten kortis. sen låg jag och daniel och mös i sängen till typ 2 då han åkte hem och nu har jag städat och ska börja plugga. ska bli klar med hemkunskapen, försöka bli klar med bilden och kanske göra lite spanska också. men nu måste jag skynda mig, skriver kanske mer ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0