31 mars

Hej!
idag har det varit en väldigt skön dag, den har gått väldigt fort men på So:n så vart jag väldigt irriterad, för våra skoltröjor hade kommit. och sista dagen för att betala var idag och ända var det över halv klassen som inte hade betalat så vi fick aldrig tröjorna. sjuk irriterande!
sen åkte jag till daniel och vi gick först till pizzan och köpte mat, sen gick vi hem till honom och åt och tittade på Troja. den var riktigt bra faktiskt. sen på något sätt så lyckades han nocka mig satt nu sitter jag och har sjukt ont i näsan och frösöker rita av min hund, det går ju sådär. ska ha bildredovisning i morgon och det känns ju som att det kommer gå sådär. vilket inte är så kul eftersom jag vill ha VG i bild, men jag har ju bara G sen 8:an så jag har ju i alla fall inget o förlora. men vi får ju se hur det går, önska mig lycka till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0