Ny blogg

Hej!
Nu har jag bytt blogg igen för jag tröttnade på blogspot.com, man kunde inte göra så mkt med designen, vad jag vet, satt jag byter tillbaka till blogg.se eftersom jag vet folk som kan göra riktigt snygga designer här :)
idag är det söndag och jag vaknade upp ca halv 10, gick upp och klädde på mig och sen väckte jag Sassa, hon fick tom frukost på sängen (a)
sen bar det av till dansen.
snackade med carro idag också :) hon var kommer hem på onsdag och jag har saknat henne riktigt mkt. ( för er som inte vet så är hon i thailand och har varit det i snart 2 ½ vecka.
skriver kanske senare ikväll, puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker du att det var rätt låt som vann i melodifestivalen igår? Diskutera i min blogg bland kommentarerna :)

2009-03-15 @ 18:24:01
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0