10 maj

Hej
förlåt för en ganska dålig uppdatering men jag har inte haft något speciellt att skriva om och så har jag varit väldigt upptagen.
i fredags åkte jag först hem efter skolan och pluggade lite. sen så åkte jag hem till daniel och åt middag med lite av hans släkt, eftersom han fyller år på måndag och  det var inte så farligt som jag trodde :P haha
sen sov jag hos carro eftersom vi skulle jobba på lördagen, vi klippte deras gräsmatta, lagade mat till ungarna, hoppade studsmatta med dom och rensade lite ogräs och så fick vi  250 kr var :) och vi jobbade inte ens i 4 tim :)
idag ska vi jobba igen. men jag tror att det mest blir att sitta inne och leka med ungarna satt det blir ju inte så jobbigt. sen måste jag plugga som fan också. har sjukt mycket som måste göras, och jag har typ allt till nästa vecka:

  1. Religionsarbete, ska vara inne senast fredag och jag har knappt börjat. + att jag har VG i religion satt jag måste få VG på erbetet.
  2. Bildprov, måste lära mig massa konstiga ord och vad dom betyder. ska kunna titta på en bild och säga vilken stil den är ritad i.
  3. nationellt i spanska, måste få VG på!
  4. nationellt i Biologi, måste få VG på
  5. muntiligt nationellt i matte.
  6. 2 st So-läxor, ska kunna sjukt måga ord och vad dom betyder.

Fett jobbigt! men nu måste jag plugga som ni kanske förstår. puss


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0